Az IMPLANTCENTER Kft. weboldalának (a továbbiakban: Weboldal) megtekintésével Ön elfogadja az alábbiakban meghatározott feltételeket. Amennyiben ezekkel feltételekkel nem ért egyet, kérjük, hogy ne nyissa meg a Weboldalt.

Szerzői jog

A Weboldalon megjelenő minden név, logó, grafika, tájékoztató, információs anyag, dokumentum szerzői jogvédelem alá tartozik. Az IMPLANTCENTER Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a tartalom egészét vagy egyes részeit bármely formában átruházni, terjeszteni, reprodukálni, másolni, többszörözni, tárolni, kinyomtatni, vagy azokat nyilvánosság számára hozzáférhetővé tenni.

Információk

A Weboldalon megjelenő valamennyi információ, adat, feltétel, meghatározás, vagy leírás kizárólag tájékoztatásul szolgál, ezek felhasználása a felhasználó saját felelősségére történik. Az IMPLANTCENTER Kft. a megadott információk, adatok valódiságáért, esetleges pontatlanságáért, teljeskörűségéért, hibáiért, módosulásáért, illetve az azokból eredő esetleges félreértésekért, károkért felelősséget nem vállal. Részletes felvilágosításért kérjük, keresse fel az IMPLANTCENTER Kft.-t annak érdekében, hogy az esetleges félreértések elkerülhetőek legyenek.

A felelősség kizárása

Az IMPLANTCENTER Kft. kizárja a felelősséget azon károkért, amelyek a Weboldal használatával kapcsolatosak, a Weboldal oldalainak használatából, használatra képtelen állapotából származnak, a Weboldal oldalainak nem megfelelő működéséből, hiányosságából, hibájából, üzemzavarból, információ továbbítási késedelemből, vírusból vagy más, rosszindulatú kódból, vagy az adatátviteli út hibájából keletkeznek.

Más által rendelkezésre bocsátott anyagok

Az IMPLANTCENTER Kft.-t nem terheli felelősség olyan, harmadik személy által létrehozott vagy közzétett anyagokért, információkért, amelyek a Weboldalhoz kapcsolódnak.

Close Menu

VÁRJON!

További EXKLUZÍV és ÉRTÉKES
tartalomért kövessen be minket:

facebookinstagramtwitterlinkedinyoutube

COVID19 tájékoztató

• A 469/2021. (VIII. 6.) kormányrendelet értelmében kérjük, kezelése megkezdése előtt ne felejtse el bemutatni védettségi igazolványát vagy negatív COVID tesztjét!

• maszkot hozzon magával és viselje azt kezelése megkezdéséig
  • mindig előzetesen egyeztessen időpontot kezelésére telefonon vagy e-mailben
  • érkezéskor működjön együtt kollégáinkkal, akik lázat, SO2 szintet és pulzust mérnek, illetve töltse ki COVID19 szűrő kérdőívünket
  • lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzen