Az Implantcenter Fogászati és Szájsebészeti Klinika Budapest után Londonban és Genfben, illetve Bernben is megnyitotta partner klinikáit.

Best of Budapest díj - Implantcenter professzionális fogászat és szájsebészet
Telefon:

Cím:
Sürgős esetben hívhat minket mindennap éjfélig

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

1024 Budapest, Margit krt. 67.
Implantcenter Fogászati és Szájsebészeti Klinika

Fogászati és Szájsebészeti Klinika

Terhességi fogászat

Kiemelten fontos a kismamák rendszeres fogászati szűrése és a helyes szájhigiénia betartása a fog-és fogínyproblémák elkerülése érdekében.

A várandóság alatt a kismamák hormonháztartása jelentősen változik, ezek a változások a szájat és a fogakat is érintik, mivel a nyál antibakteriális és semlegesítő hatása csökken, a termelődő mennyiség nő.
A terhességi hormonok hatására megduzzad az íny, mélyebb fogtasak alakul ki, amelyben több lepedék és több baktérium gyűlik össze. Az ínytasakban felhalmozódó gyulladást okozó baktériumok a véráram és a nyirokkeringés közvetítésével a szervezet minden pontjára eljutnak, és további betegségeket okozhatnak.

A mai vizsgálatok azt mutatják, hogy a súlyos fogágybeteg kismamáknak háromszor gyakrabban van koraszülött gyermeke, mint egészséges ínyűeknek, ezért is fontos, hogy időben kiszűrjék és kezeltessék a gyulladást.

Az alábbi tünetek, fogágybetegségre utalhatnak:

• Fogmosáskor vérző íny
  • Duzzadt, elszíneződött íny
  • Fogak elmozdulása, fogak közötti rés keletkezése
  • Rossz lehelet
  • Ínytasakok keletkezése

A professzionális szájhigiénés kezelés során a szájhigiénikus vagy a fogorvos eltávolítja a fog felszínén és a fogíny alatti fogköveket, valamint a gyökérfelszíneket lesimítja és megfelelő szaktanácsadást ad a továbbiakban és havi rendszerességgel ellenőrzi Önt.

Fontos, hogy a kismamák tudják, hogy a terhesség ideje alatt a legtöbb fogászati és szájsebészeti beavatkozás elvégezhető - kivétel ez alól az első és az utolsó három hónap, valamint röntgenfelvétel készítése. A fogászati kezelések a kismamák részére is fájdalommentesen történnek, mivel klinikánkon az általunk használt érzéstelenítő szerek a magzat számára ártalmatlanok, ezek nem jutnak át a méhlepényen.

Kismamák részére félévente javasolt a professzionális szájhigiéniés kezelés.

Galéria

implantcenter-fogaszat-fogaszat-2.jpg
implantcenter-fogaszat-fogtechnika-4.jpg
implantcenter-fogaszat-fogaszati-kezelo-6.jpg